Firma Asiana byla založena roku 1993 jako cestovní agentura. Autobusovou dopravu na trase Praha - Karlovy Vary začala provozovat až v roce 2000, a to pod číslem linky 142105. Postupem času zde byl zaveden pravidelný interval 60 minut. Od 16.5.2005 je v provozu další linka, Karlovy Vary - Praha - Brno, s rozsahem provozu jeden pár spojů denně, později došlo k omezení a ke dni 10.12.2006 k úplnému zrušení linky. V souvislosti s nástupem Student Agency na trasu do Karlových Varů s jízdným hluboko pod provozními náklady dochází 15.5.2007 k omezení počtu spojů i na lince 142105. Dne 1.10.2007 je pak linka zrušena úplně a spoje částečně převedeny na staronovou linku 421600, na níž jsou zároveň zavedeny nové spoje z Prahy do Brna.
Neměli bychom zapomenout ani na využívání autobusů firmy Asiana českou hokejovou a hokejbalovou reprezentací. Pro tento účel byl autobus upraven tak, aby byl dodržen odstup 86 cm mezi sedadly a hráči se tak mohli posadit i ve výstroji.
A ještě důležitá poznámka závěrem. Na linkách firmy Asiana však můžeme potkat i jiné autobusy, než vozy z následující tabulky, jde o vozy zapůjčené od firmy Eurocar Kladno. Zaznamenány byly Karosa LC 936 RZ 6S2 4525 a Mercedes O 404 RZ 7S0 6970.
Vozový park
 SPZ/RZ |
 typ/
série |
 výr. č.
(nové) |
 vyroben
(zařazen) |
 vyřazen
(šrotace) |
 foto |
 poznámka |
AKA 58-73 | Karosa LC 936 | | 2000 | 2005 | 
 | |
1A3 2970 | Karosa LC 936 | | 2002 | 2006 |  | |
2A4 7720 | Scania Irizar PB | | 2003 | |  | |
2A4 7721 | Scania Irizar PB | | 2003 | |  | |
3A5 3977 | Scania Irizar PB | | 2004 | |  | |
3A5 3978 | Scania Irizar PB | | 2004 | | | |
3A9 1822 | Mercedes Medio | | 2004 | 2008 | | |
4A7 2034 | Scania Irizar PB | | 2005 | |  | |
5A0 2832 | Scania Irizar PB | YS2K6X20001851643 | 2005 | |  | |
6A0 8166 | MAN Lion's Top Coach | | 2006 | |  | |
6A3 3535 | Neoplan Starliner SHDL | WAGP12ZZ964001190 | 2006 | |  | |
7A4 0981 | Neoplan Tourliner | | 2007 | | | |
7A4 0982 | Neoplan Tourliner | | 2007 | |  | |
8A9 7959 | Neoplan | | 2008 | | | |
8A9 ???? | Neoplan | | 2008 | | | |
|